3 mai 2014

Buna dimineata soare




Niciodată

Niciodată să nu spui te iubesc
Dacă realmente nu îţi pasă

Niciodată să nu vorbeşti despre sentimente
Dacă nu sunt cu adevărat acolo

Niciodată să nu îmi ţii mâna în mâna ta
Dacă ai de gând să îmi frângi inima

Niciodată să nu spui "pentru totdeauna"
Dacă ai de gând să pleci

Niciodată să nu te uiţi în ochii mei
Dacă îmi spui de fapt o minciună


Niciodată să nu-mi spui “bună”
Dacă crezi că de fapt că o să-mi spui "la revedere"

Niciodată să nu-mi spui că eu sunt aceea
Dacă visezi la altcineva

Niciodată să nu îmi încui inima
Dacă de fapt nu ai cheia.
autor anonim


Recomandare    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Buna Dimineata Soare"!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>