16 martie 2014

Buna dimineata soare!

"Iubesc îmbrăţişările... acelea care îţi intră până în Suflet... acelea care îţi încălzesc inima atunci când îi este frig... acelea pe care te gândeşti că nu le vrei, dar sunt singurul lucru de care ai nevoie... acelea care te ţin strâns atunci când vrei să fugi..."




De n-ai fi existat , pe cine-aş fi iubit ?
De nu te-ai fi născut , pe cine-aş fi iubit ?
Şi-n nopţi cu clar de lună , pe cine-aş fi dorit ?
Şi dorul cui în lume , în nopţi aş legăna ?
De nu te-ai fi născut , să fi iubirea mea ?!
De n-ai fi existat , eu te-aş fi inventat
Cu lacrimile mele , te-aş fi desenat .
Să fii iubirea mea, te-ai fi născut din lacrimi
Că viaţa fără tine , e amalgan de patimi .
Tu eşti iubirea mea, din crunta depărtare
Suntem pe cerul vieţii , o lună şi un soare .
Dar eşti iubirea mea, e tot ce m-ai contează
Deşi distanţa doare , şi inima-mi oftează .
De n-ai fi existat , pe cine-aş fi iubit ,
Din zorii dimineţii şi pînă-n asfinţit ?
Dar tu exişti , te am ...în visurile-mi toate..
. Şi eu te voi iubi....şi dincolo de moarte ! 

Jurca Marinela Florina


Recomandare    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Buna Dimineata Soare"!

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
>